lördag 23 juli 2011


När ögonen vilar som på natten, blundar som allt en annan värld hoppar upp en dröm som en dröm, men se dröm jag gillar som blommor som är fina på våren men försvinner på hösten.Se så vackra alla års vår, vinter, höst och sommar öppna er för mig jag ser allt tillsammans.Blunda min vän det är okej så som det är okej att säga.Som när våren får blommor att komma se dom öppnar sig på sommaren, min höst min vår min vinter och min sommar blunda och öppna igen blunda ett tag till.Jag gillar det gillar som gillar se blunda det är ingen större skillnad utan att jag kan bestämma lite.Blunda igen jag blir glad ögonen ler inne.Jag ser min värld, blundar jag inte ser jag verkligheten...Jag vill blunda lite då och då.Se mig omkring i min fantasi som min värld.Jag gillar det

Inga kommentarer: