måndag 5 september 2011


En kuslig höstkväll Det här är en kuslig kväll då allt blev till min fantasi.Då älvorna dansar då timmarna ståg still.Med natten med mig då min första och tredje höstkväll är underbar.Då allt är kusligt härligt.Det är mörkt men ändå ljust då min lampa i mitt rum lyser upp.Det känns inte okej det känns bra.Mitt hjärta hoppar i klockans takt den låter som när man slår med kastrullock mot varandra.Jag dansar med älvor och visar att det är min fantasi att det är en dröm jag haft.Luften är kall och händerna fryser till is tur att man har vantar.Mössa som jag inte har det glömde jag att drömma.Men det går bar ändå.Tankarna som jag har dom satte jag in i tvättmaskinen de hoppar omkring och då har mina tankar svårt att hålla mig uppe, så att jag glömmer att stå på marken.Vet ni jag ska dansa lite till innan jag ska upp. SNART MEN INTE ÄN ÄR MIN KUSLIGA HÖSTKVÄLL SLUT.

1 kommentar:

Vanjavit sa...

Jag önskar att jag kunde finnas hos dig de kvällarna, hålla om dig och säga att det ordnar sig.
Kom ihåg, det gör det till sits.
Kramar.