fredag 9 september 2011

Underbara dröm när kommer du?

Underbara dröm låt mig sjunga och låta livet vara underbart ett tag till.
Få min dröm att låta och åka säkert!Släpp inte taget, den ramlar och faller åt alla håll!
Låt det vara sol, och sätt inte på min mössa för då blir det en mörk dröm igen!
Man kämpar och ramlar av stolen, man går upp igen och ramlar ner för trappan.
Man blir yr och ramlar ner igen!jag snurrar en gunga man blir yr och ramlar åt tusen håll!
Jag åker med en buss det är blöt på marken och den ramlar ur sin vägen.
Jag äter min glass men varje tugga jag tar så försvinner inget, det bara kommer mer!
Jag lärde mig klättra men min hand börja blöda och jag har ont och släpper tagen!
Jag säger hejdå men går aldrig!
Min musik går om flera gånger, jag gråter tusen gånger om!
Kan jag få en underbar dröm min vän?
jag vill inte ha några mardrömmar min vän!
Vänta och se säger min lilla vän!
Jag vill inte längre vänta min lilla vän.
Underbara dröm låt mig sjunga och aldrig sjunka!

2 kommentarer:

Vanjavit sa...

Jag tänker på dig, och finns här om du vill prata. Det vet du ...
Kram! <3

FeennyyKatt sa...

Jag tänker på dig med, och jag finns för dej om du vill prata med mig också!Tack kram<3