onsdag 2 november 2011

Dags att leva luft att andas!♥

En tid då en tå är dags att gå, livet hör och ser men inget den gör. Det går men inget som skriver eller värkar leva.Det är dags att välja vilken sida man ska gå till men man väljer aldrig någon sida. En jobbig tid, en så oerhört obestämd plats, jag väljer att springa men inget jag ser. Jag springer i skogen i minst 5 timmar, jag springer fast jag inte orkar, men kroppen får ta igen när loppet är slut. Då andan är jobbig då tiden plötsligt står still. Jag skulle springa i minst 5 timmar men sprang bara i 4 dagar långa, plus 1 timme och 15 sekunder. Jag är inte glad och jag är inte trött, det är en känsla man aldrig kommer att förstå. Att förstå att tiden går, men så får man ingen luft, en jobbig känsla som man måste förstå!

4 kommentarer:

Vanjavit sa...

Välj att följa med mig syster, håll mig i handen om du är rädd!
Vi väljer vägen som är rätt, där vi är lyckliga och mår bra inom oss.
Jag går bredvid dig, håller dig i handen så du inte blir rädd och flyr, springer ifrån dit vi ska gå. Där all ro finns. Där vi vill leva och där luften är så ren att andas.
<3

FeennyyKatt sa...

Jag följer med dig syster ♥
Saknar dig ♥

Vanjavit sa...

Saknar dig också ♥ ♥ ♥

FeennyyKatt sa...