måndag 28 november 2011

Spring i benen ♥

Jag sprang i vrinneviskogen idag, och jag såg ett stort träd mitt i vägen precis när jag skulle ta fart in till mitt mål, lite panik fick man men dock löste jag mitt problem rätt snabbt, och fick en tid på 12,43 rätt bra för att vara ett rekord idag, jag sprang den korta banan 2,4 km. Trädet som var mitt i vägen hade antagligen ramlat ner av en storm eller kanske någon tagit ner den. Jag fick kliva eller typ hoppa över och sedan ducka för att inte slå huvudet. Sedan var det dags att ta fart fram till mål, jag förlorade kanske 10 sekunder på trädet men nöjd ändå. Jag brukar ladda med musik, och choklad innan jag går ut och springer, verkar fungera. Iallafall super nöjd med tiden och slog rekordet typ med 9 sekunder, ett rekord är ett rekord som man brukar säga oavsett hur många sekunder man slår det med.
Med farten med mig har jag all tur man kan ha, det är inte tiden som räknas eller jo kanske lite, men inte mer än när man har kul, som lite kuligt att springa lite kusligt må jag säga att rimma som ett litet barn, eller kanske är jag inte ett barn, men ett litet hjärta och spring i benen som ett barn, kanske jag har med tiden fått, och rimma det kan jag nog inte, men ung inom mig som ett barn är jag, men springa det vet jag nog att jag kan.

Inga kommentarer: