torsdag 23 februari 2012

Målardags ♥

Ska måla en tavla idag, eller i alla fall börja om jag har tur.
Men en plats är tom och den måste fyllas igen. Så det är bara att börja måla!!!
Jag ska inte avslöja en vad det blir, lite hemlig ska man vara.
Men jag kan avslöja två saker i alla fall, det är såklart Crystal Renn och den är i svart och vit.
Skissen har jag faktiskt redan gjort, men ska inte vissa den ännu. Den får ses när min målning är klar. Men nu är det dags att sätta på målarkläderna och fixa penslar och vatten, och såklart min musik. Hemligt, säger det när jag är redo. Men nu är det dags, så men jag tänker vissa några målningar som jag gjort. En tillbaka blick.
KOLLA NER!!!

Teckningen som nu är borta, en present till mamma.
Grattis ♥







Den här var den allra senaste målningen som är klar.

Så hejdå så länge, nu är det målardags.... ♥

2 kommentarer:

Vanjavit sa...

Blev mamma glad? ♥ Och jag ser fram mot att se tavlan sen. Hm och jag gissade på att det var Crystal Ren ^_^ ♥

FeennyyKatt sa...

Jaa hon säger det, frågade nyss ♥
Mamma tyckte om den, och hon säger att det är hennes färg också. Hon sa förut innan att hon vill köpa den ♥

Hihi, du visste det va? Åh, jag älskar verkligen henne ♥
Ska precis ladda upp dagens resultat, jag får hoppas den blev bra och att du tycker den blev bra ♥♥
KRAMIZ ♥