tisdag 28 februari 2012

Målartid eller målardags som jag brukar säga

Idag hade jag en liten målartid, eller som jag brukar säga målardags.
Ni kan nog gissa vem det är, Crystal Renn såklart.
KOLLA NER för att se målningen

Skiss (med staffli) hade redan gjort skissen innan.

Lite färg (med staffli)

Ännu mera färg (med staffli)

Färg (med staffli)

Färg (med staffli) Lite längre ifrån bara.

Hårets färg början (med staffli)

Hand färg (med staffli)

Ännu mera färg på handen (med staffli)

Klar (med staffli)

Klar (med staffli)

Här står den klar och färdig (utan staffli)

Slut med målartid eller målardags som jag brukar säga, klart, klart!

2 kommentarer:

Vanjavit sa...

Vet du hur duktig du är??? Du borde vara 1000 procent stolt ♥ Jag är stolt över att ha en konstnär som syster ♥♥♥

FeennyyKatt sa...

Nja det går upp och ner, ibland tycker jag själv att det blev rätt okej, medan ibland tycker jag inte det. Men tack, och jag säger desamma ♥♥