fredag 23 mars 2012

Igår

Kom hem lite post igår från tidningen, och idag är det fredag, tror jag. Har faktiskt inte målat något den här veckan, ingen tavla så. Men har en skiss i alla fall, så den blir nog nästa vecka! För idag kan jag inte, eller jo det kan jag men det tänker jag inte göra. Är så trött på allt, vill bara ta det lugnt. Men vilket jag inte kan, men det är ju bara något man önskar. herreoj, så nära jag nyss var på att radera allt. Synd för mig i så fall, men jag blir så deppig att man inte får hjälp. Även fast man är på möten, och liksom ? på allt. Men det är inget man kan göra åt, ingen kommer ju liksom förstå heller. Då pratar jag verkligen aldrig någonsin förstå, allvarligt så är det! Inget man kan bestämma, det är bara så det är. Ska kanske se på någon gammal film nu, får se. Har massa så det är ju bara att välja. Ska snart iväg också, men hinner! Bilder från igår.







Posten från igår!

2 kommentarer:

Vanjavit sa...

Ne så söt min lilla syster yster är :* <3 Bra att du kan fokusera på att göra saker som du mår bra av. Och kom ihåg, ta ingen skit.

Älskar dig <3

FeennyyKatt sa...

Haha tack, fast det är jag inte :*
Ja det måste man göra för att komma fram, det ska jag försöka att inte göra. För det är ju inget man mår bra över.

Älskar dig också GRYMT MYCKET <3