måndag 26 mars 2012

Min nya tavla

Har precis laddat upp mina bilder på den nya tavlan, som jag förstås har gjort idag. Jag är nöjd, även fast jag ibland blir så kritisk mot mig själv i början. Men man ska inte ändra något när det känns rätt, även fast andra tycker något annat. Man ska vara säker och inte ändra något när man känner att det är rätt. Det är det som gör det till sin egen. Men det är alltid kul att höra vad andra tycker, även fast det kan vara positivt och negativt. Man lär sig hantera sådana situationer nu, för huvudsaken är att man själv är nöjd. Jag är nöjd och här kommer den nya tavlan och det är Crystal Renn som vanligt!

Skissen

Mycket färg, början (med staffli)

Här började jag med bakgrundsfärgen (med staffli)

Här är den nästan klar (med staffli)

Här kommer de tre sista bilderna, då den är klar.

Här står den klar med staffli

Här står den utan staffli (klar)

Färdig och klar

3 kommentarer:

Vanjavit sa...

*Gapar stort* WOWWWWWWOWWW SÅ JÄVLA SNYGG! Om du kommer sälja den så står jag på kö. Skulle passa fint på mina väggar i den nya lägenheten <3

Du får mycket cash för din också :*

FeennyyKatt sa...

Haha tack, kul att du tyckte om den. Ja i så fall så är det du som får den <3

ÄLSKAR DIG :* <3

Vanjavit sa...

Älskar dig otroligt mycket syster <33333