lördag 31 mars 2012

Mitt hår gillar inte mig GRÖNT

Jaha säger jag bara, då har man färgat igen när man upptäckte att håret var grönt. Nästan grå grön, och det var mest på ena sidan så det var helt två olika färger. Jag tyckte det såg lite konstigt ut igår och i morse också, färgen var lite ja vad ska man säga. När vi skulle ut, tittade mamma konstigt på mitt hår. När vi kom hem så tyckte vi båda och det var såklart grönt. Så det var bara att fixa till håret igen. Vi var tvungna att tona det rött. Syns knappt men det finns lite rött i håret, men som tur var tvättas rött ut snabbast. Men nu är det en jämn brun färg, än så länge. Men mitt hår gillar inte mig, ärligt det gör det inte. Alger grönt var det och nu är den borta, nu är det brunt. Jämnt!!!!!

Färga igen

Hade min spring klocka

Äntligen

2 kommentarer:

Vanjavit sa...

Oj? :o Grönt? Skumt ... O_o
Men tur att det ordnade sig <3 Min lilla grönis <3

FeennyyKatt sa...

Ja, det var tur <3