torsdag 15 mars 2012

Nu ska jag vinna spelet spiderwick

Åh herregud, nu ska jag möta mitt svåraste spel igen! Nu tänker jag spela det här spelet som jag förut har spelat så många gånger. Det här spelet har säker varit i mitt skåp i flera år nu, så nu var det dags att göra ett nytt försök att klara det här förbaskade spelet. Jag har inte kommit långt, är typ bara i början, det är så svårt! Men jag hoppas och tror att jag klarar det här spelet och kommer loss där jag förut fastnade i spelet. Jag ska säga varför jag tror att jag klarar det här spelet, jo det jag tror är att jag är grymt mycket äldre och är så grymt mycket smartare. Man blir ju smartare med åren eller hur, som folk brukar säga! Som ni kanske ser heter spelet spiderwick, finns också en film har redan sett den, den är också riktigt bra! Men spelet, ja det är ju riktigt kul om man kan det, och jag har inte kunnat det! Ska verkligen bli kul att slå det har spelet, Knäcka koden! Men hinner inte skriva så mycket mer, för jag ska vinna det här spelet!
Jag ska berätta senare om jag klarade det, klarade den där platsen där jag fastnade på förut.
Då får jag se om jag blivit smartare.
Välkommen in i spelets värld!

Mitt spel spiderwick

Inga kommentarer: