söndag 1 april 2012

1 April

Många kanske redan vet, men det är första april och då vet man vad man inte ska göra, eller? Nej det hade jag redan glömt bort idag, även fast jag igår kväll försökte klura ut något! JO jag och min lilla syster hade glömt bort att det var första april, så när mamma hade kommit på ett väldigt dåligt skämt och sa att vi skulle skynda oss för att det var någon kanin/hare ute så sprang vi ut till köket för att se en hare. Men det ända vi såg var det här

Ingen hare

Aril

Den första april

Så nu kommer det vara omöjligt att hitta på något så mamma går på det, det kommer nu att vara omöjligt. Förra året då lurade mamma att det inte var någon skola, vilket jag gick på och vart riktigt glad. Plus jag lyckades inte lura min mamma då heller och nu så lurade hon oss med världens sämsta skämt, åh hur kunde man gå på det. En hare utanför fönstret, så lättlurade vi är. Jag måste komma på något! Hmmm.....

Inga kommentarer: