måndag 2 april 2012

Pärm

Nu har min pärm med Crystal Renn bilder blivit full, så nu har man en ny pärm så jag kan ha mera bilder. Har även målat idag och det gick rätt bra tror jag! Men pärmen är absolut viktigt och det gäller att ha ordning och allt är i ordning satta efter ansiktsuttryck och färger. Så det tar en väldigt lång tid att sätta allt i ordning. Men det är det som ger mig inspiration, så det är mycket viktigt. Blir även dags att välja någon målning eller så har jag tänkt att måla något som är det jag vill ge, något som är meningen men det löser sig! Annars har dagen varit bra, förutom att vi var på vårdcentralen eller vad det nu heter, för jag har bältros härligt. Men det försvinner snabbt hoppas jag! Men förutom det så har det varit rätt bra och jag hoppas dagen imorgon blir rätt bra också även fast jag är hemma. Det är tungt i mellan åt och just nu är det extra tungt, för allt jag känner är press! Jag är så pressad och orolig, det blir så man darrar. Är nervös för att jag gör något fel och att jag förstör allt. Vill ju bara släppa det, men det är en ny dag imorgon och jag ska försöka!

Fixa ordning och reda

Man måste kolla igenom många gånger, måste bli prefekt

Kolla igen och igen

Min första pärm är full och den tomma står brevid

2 kommentarer:

Vanjavit sa...

Bra att du håller ordning på ting, papper kan bli en salig röra annars. Saknar dig och älskar dig <3

FeennyyKatt sa...

Saknar och älskar dig också <3