tisdag 24 april 2012

Teckningar - första och andra

Jag tänker visa lite teckningar som jag har målat på vanliga A4 papper. Men jag ska också avslöja att jag håller på med en målning, en stor målning. Men den kommer visas när den är klar, men nu håller jag på med den. Jag kan ju avslöja en grej... Det är Crystal Renn! Nyhet jag vet, jag är riktigt bra på sånt. Men de som jag tänker visa nu är ju också Crystal Renn, det var också en nyhet eller kanske inte. En annan sak som jag blev glad över idag var att jag hittade hennes nya bilder. Jag har letat och letat och äntligen så har jag hittat dom. TOPPEN!


Första

Den senaste av teckningarna (andra)

De två teckningarna tillsammans

Första

Andra

2 kommentarer:

Vanjavit sa...

Den första är riktigt, riktigt bra. Älskar den. Och den andra har du lyckats riktigt bra med proportionerna. Och så älskar jag dig också, såklart <3

FeennyyKatt sa...

Åh tack kära syster, älskar dig <3