söndag 29 april 2012

Ute på landet

Nu är man äntligen hemma efter en skön helg på landet och tyvärr med massa allergi. Jag borde ha lyssnat på att jag borde ha börjat med medicinen, men nej det gjorde jag inte och då har man fått massa allergi. Men nu har jag börjat, orkar inte med mer allergi. Men jag har även fotat lite och här nedanför tänker jag visa lite bilder som jag har tagit. Men när jag sa lite menar jag nu rätt många bilder, för när jag laddade upp så blev det rätt många. I nästa inlägg tänker jag visa upp den senaste målningen, som även är borta. Nu kommer mina bilder som jag själv har tagit ute på landet. KOLLA NER!

Vattenmelon

En blomma

Ett djur på en blomma

En suddig blomma

En blomma och ett litet djur

Skyddad växt

Blad eller blomma? Har ingen aning!

Blomma

Växt

Växt

Växt

Växt

Växt

Gräs

2 kommentarer:

Vanjavit sa...

Saknar dig, och bloggen <333333 Tänker på dig <3

FeennyyKatt sa...

Saknar dig och jag tror att jag nu äntligen har börjat igen. Tänker på dig <33333