måndag 16 juli 2012

Jag har ont men med dig klarar jag mig


Jag har så ont igen och jag fattar inte varför. Men det blir väl snart att gå och duscha och sen bara en massa musik, kanske spikmattan också. Jag hoppas på mer än 5 timmars sömn också!

I Love You 4ever and I will never leave you
Du är det bästa som hänt mig
Du är underbar
Utan dig nu skulle jag inte finnas
Du betyder
Älskar dig mer än så sjukt obeskrivligt mycket
Ingen är som du och det kommer aldrig finnas någon mer som du
Mina andetag skulle inte existera utan dina andetag
Dagarna går och jag älskar dig mer och mer
Du är faan den underbaraste
Jag har världens bästa pojkvän

2 kommentarer:

Vanjavit sa...

Hur tycker du att spikmattan funkar? Hjälper den något?

Kram! <3

FeennyyKatt sa...

Jo den hjälper faktiskt lite.

Kram! <3