torsdag 19 juli 2012

Mitt liv går sönder av det som hänt



Just nu känner jag smärtan i hela kroppen och alla de där hemska sakerna som hänt mig som jag aldrig har kunnat berätta för någon, just dom har kommit till mig igen. Just den där känslan med ångesten att fortsätta hålla tyst för att ingen ska bli arg. Det värker inom mig just nu och jag låter den förstöra mig. Jag vet att det som hänt mig inte är okej, men ändå säger jag inget. Jag låter det förstöra och kasta mig i sjön, jag försvinner, låter de som hänt mig ta mitt liv så finns jag inte kvar.

4 kommentarer:

Vanjavit sa...

Fanny, min Fanny. Har du börjat att skära dig själv???? :( Finns för dig, alltid så mycket jag kan och orkar ♥♥♥♥♥♥♥

FeennyyKatt sa...

Nej, har fått en massa näsblod o från halsen! Tack min Vanjavit, det betyder mycket för mig. Finns alltid för dig ♥♥♥♥♥♥♥

Vanjavit sa...

Vilken lättnad att höra, blev sååå orolig ett tag, som jag vet hur svårt det är att komma ifrån det. Stark är du ♥♥♥♥♥♥♥ Love you ♥♥♥♥♥♥♥

P.S jobbigt med näsblod.
Kram!

FeennyyKatt sa...

♥♥♥♥♥♥♥ ÄLSKAR DIG ♥♥♥♥♥♥♥