fredag 20 juli 2012

Ska kämpa in till det sista



Vissa stunder känns otroligt bra och andra bara helt okej. Sen går det bara ner till ett okej och tillslut får man det här neej också. Jag får inte deppa ihop nu men jag känner en lycka inom mig. Men just de här tankarna om det som hänt mig dom skriker i tankarna. Jag hittar inte mig själv och det gör ont. Jag vet inte längre vart jag står och jag hittar inte min balans. Jag får ta och kämpa, inte ge upp, leva, ta steg och inte låta mig försvinna för hemska saker som hänt mig. Jag är inte stark men jag har mina kära. Jag är stark med er och jag kommer klara mig ut ur det och jag ska låta mina deppiga tankarna försvinna före mig.

2 kommentarer:

Vanjavit sa...

Lovar dig, att du kommer hitta dig själv till sist. Det kan bara ta tid. Men försök inte att stressa fram det. Lovar, det löser sig med tiden ♥♥♥♥♥♥♥

FeennyyKatt sa...

Jag hoppas det gör det ♥♥♥♥♥♥♥