fredag 23 november 2012

Vilodag?

Jag känner mig lugn, de känns bra. Jag överdrev inte med maten idag. Inte så allvarligt, inte tränat o de känns okej en så länge. Bara lite nere för mötet, gillar inte möten, känner stress och press.. Men just nu tar jag de lugnt, slappar i sängen. Väntar bara! Mobil bloggar, inte så svårt egentligen. Bara de att orden kan bli lite konstiga om man råkar trycka fel. Men att inte sitta vid datorn e nice. Idag kanske de blir vilodag, kanske, kanske, beror på hur mötet blir. Men just nu ska jag iväg så hinner inte kolla genom min stavning. Gör jag nästan aldrig ändå för den delen. Men de känns okej, bra på något sätt, konstigt men de e ju bra.

1 kommentar:

Vanjavit sa...

Skönt att du ändå verkar ha kontroll över dina känslor och situationen. Älskar dig! <3