söndag 31 mars 2013

Du är underbar ♥

Jag trodde aldrig jag skulle skriva något så positivt igen men allt är tack vare en person. Jag mår bra, bättre så otroligt mycket bättre. Bäst!! Jag har ett leende på läpparna, det går inte bort, känns som det aldrig ska det heller. Så jag tänkte beskriva hur underbar du är, just här och nu.

Jag tycker du är underbar

Inte bara för att du är så söt och snäll mot mig
Det är något så stort inom dig som gör dig så underbar
Något som inte kan bli så obeskrivligt underbart, utan så mycket mer
Det är så obeskrivligt att jag nästan inte kan hitta fram ord till det

Så om jag ska kunna beskriva det så måste jag tyvärr säga förlåt... Du är för underbar för att kunna beskriva det. Alldeles obeskrivligt!!

Det finns ingen som du
Jag hoppas du vet hur glad och lycklig du gör mig för varje dag
Jag hoppas du vet
Jag hoppas du vet hur underbar du är
För du är underbar ♥

Inga kommentarer: