söndag 17 mars 2013

Glada händelser. Kaos tankar

Igår såg jag Amanda Jenssen min första riktiga konsert! Häftigt och spännande.

Sen har jag börjat töja öronen.

En ny bokhylla fyller ut mitt rum igen.

Sen är allt i mina ömma armar.
Jag kan se mina svarta vägar skydda mig från solens glada översikt.

Det är som en kall vinter, som en isig natt framför sig när jag kollar ut genom bil fönstret. Det är mörkt i mina ögon men i tankarna ser jag skönheten. Jag kan se möjligheterna samtidigt tystnad jag ber om att få ha i min varma närhet.


Jag brukar le. Le är sättet att visa att man mår bra. I alla år har jag lärt mig att le. Det är sättet att visa att man mår bra. Jag har hört de i många år. Må bra. Le... Mår man bra då vet alla. Le.....

Börjar göra ont i kroppen.

Att vara blå skadar mer och mer i vardagen.

Darrar mera...

Gömmer mig undan för att inte kunna svara, jag vill aldrig ljuga.

Vill bara bli fri!