torsdag 25 april 2013

Träning som bär mitt liv

En ny grej jag tänkte ta upp var att eftersom mitt liv ofta handlar om träning ska jag utnyttja det till max. Träning för mig är både riktat till träning byggt av mina tvång och ett intresse till att träna, så då tänkte jag att för att jag inte ska behöva träna i onödan så ofta som jag gör och inte till någon anledning, eller förutom mitt mål att få extrema muskler, så hade jag tänkt att börja ta upp det med min träning. Att jag börjar skriva mer om sådant här i bloggen samtidigt som jag skriver som vanligt. Eftersom att jag tränar varje dag känner jag själv att jag är duktig på något, att jag orkar även fast jag blir sjuk och allt. Även fast tvång springer i vägen och förstör och att det blivit ett tvång som säger att jag måste träna varje dag fast jag inte måste. Men jag känner mig duktig, varje dag kan jag somna av utmattning och att jag inte har visas lat. För lat för mig har blivit en slags fobi, om jag inte tränar är jag lat, om jag inte tränar är jag lat, om jag inte tränar är jag lat. Så just nu ligger min träningstid på minst 2 timmar per dag. Jag försöker jobba ner men samtidigt tycker jag att det är sjukt kul, har aldrig gjort något roligare, vill träna förevigt, jag älskar att träna, jag dör för träning, jag gör vad som helst för att träna, så lyder mina tankar. Men som sagt var kommer jag ta upp hur jag lägger mina tränings timmar och sådant. Sen kommer jag även visa bra tips och sådana grejer. Först börjar jag smått sen om jag känner att det lättar på mina tankar skriver jag mera. Ville bara berätta om mina tankar, planer och nyheter.

Inga kommentarer: