fredag 31 maj 2013

Jag blir snart fri

Hur ska jag börja detta inlägg? Jo jag var hos tandläkaren förra veckan... Och ja det gick hur bra som helst! Om jag ska vara ärlig trodde jag att det skulle vara sämre än det någonsin har varit och plötsligt var det en av dom bättre gångerna. Vilket känns bra och lättar lite på trycket, eftersom jag spytt så mycket. Nu närmar sig även mitt stopp mot det. Jag ska nämligen ta hål i tungan, alltså ska jag pierca mig nästa vecka. Jag tror det gör så in i helvetes ont och det är bra att man tänker att hela tungan ska spricka och blöda hur mycket som helst då gör det inte lika ont. Men jag kan redan känna min frihet närma sig och jag kan känna hur alla mina tvång kräkningar jag skapar fram dör ut. Det blir äntligen ett slut och jag blir fri från att göra mig illa.

1 kommentar:

Vanjavit sa...

Sååååå söt bild på dig, underbaraste. Ska bli roligt att hänga med <3