söndag 20 mars 2016

Tattoo time 21 april + 18 års kaos!

Att fylla 18 vart väl lite mer som en press tyckte jag.. Det blev en bra födelsedag och så men jag känner väl att jag kanske inte gör tillräckligt mycket för att vara stolt över mig själv. Att jag som 18 måste ta mer ansvar än vad jag gjort vilket kan både vara skönt men lite jobbigt såklart. Blir mycket omständigheter när det gäller alla möten och mediciner. Men man måste kanske komma in i ett flow för att känna sig bekväm, innan man känner sig lugn med allt 18 års kaos! Men jag ska göra min första tatuering den 21 april, WHAT? Yes äntligen asså det kommer bli så jävla coolt! Jag har även bestämt mig för att följa mina egna spår nu med att ta hand om min kropp genom träningen och mat som jag verkligen vet att jag känner att jag gör framsteg i. Det är jätte nice att äntligen se och känna resultat faktiskt. Men det är jag stolt över mig själv, att jag äntligen känner mig mer hemma i min kropp nu, det är bland det svåraste jag har försökt men ändå lyckats i. Skön känsla när man alltid har hatat sin kropp i alla år man känner till och från det till att äntligen se sin kropp på ett positivt sätt.

Att lära sig älska sin kropp
Det bör alla göra
För älskar man sin kropp
Då har man verkligen hittat hem till sig själv!

Inga kommentarer: