fredag 17 januari 2020

your text - sundial // IMOKAY + uppdatering av min dag




Jag har haft en händelserik dag på både gott och ont. Träffat en gammal vän och är så glad att jag fick chansen! Så himla roligt, tack fina vän! Ska även gå bio strax så det blir skoj, jag och min sambo ska se bad boys for life. 

Så jag ska försöka se framåt och må bättre.

Även trots allt bra så jag man alltid något fel, men får försöka tänka bort det för nu. Orkar inte att vara ledsen något mer idag. Ibland får man förstå att andra inte vill ha ens hjälp/kanske inte den hjälpen dom ville ha och att dom själva vet vad som är bäst. Så får jag acceptera det helt enkelt. Men jag är en sådan känslomänniska och vill alla väl och tycker inte någon annan ska straffas för att jag har gjort något galet. Men kan inte göra om något och jag är både besviken på mig själv att jag inte lyssna tillräckligt enligt vissa och jag är även besviken på dom också att dom straffade någon annan i min omgivning som inte hade gjort något fel. Jag ville bara få ut det här i bloggen så jag inte sitter med allt själv då jag lätt hittar fel på mig.

En annan sak jag måste erkänna är att jag har inte riktigt hållit mitt löfte att skriva varje dag, har redan missat 2 stycken tror jag, men ett bra försök iallafall!

Nice try!
Ha en fortsatt trevlig dag!

Inga kommentarer: