måndag 26 december 2022

Nyhet för året 2023 och en fruktansvärda vändning

Första nyheten för nya året.. Jag ska äntligen börja sälja mer målningar nu 2023. Kommer lägga upp massa bilder och även en ny länk till en till sida. Så håll utkik och vänta inte med att maila eller skriva för mer frågor och intresse.

Men livet har haft en fruktansvärd vändning och nu måste jag hitta lite ljus igen. Ledig två veckor framöver och det känns väl både bra och dåligt. Problemet just nu är att jag går igenom en tuff period i mitt liv, den tuffaste någonsin, många olika prövningar och det känns fruktansvärt. Hur ska jag palla allt detta liksom? Tror inte folk fattar vad jag går igenom och mina tankar går hela tiden på att jag ska ge upp, sluta försöka, ge upp, sluta försöka. Hur ska man kämpa när allt man nästan känner är ensamhet och hjärtesorg? Tänker inte ge upp, men vill så gärna göra det. Men ska kämpa, jag lovar, in till det sista. 

Inga kommentarer: