tisdag 7 februari 2023

Jag är en krigare

Jag har kämpat och slitit detta år, men mycket till ingen nytta. Gett ut mitt hjärta till personen jag älskar men han krossar det. Försöker plocka ihop bitarna och laga dom och ger tillbaka mitt hjärta till honom men återigen är det i bitar. Mitt hjärta blir svårare att laga men kommer aldrig sluta laga det och ge det till honom. Jag gråter ut, skrattar ut och försöker påminna mig själv att jag är stark, jag är fan en krigare. Jag är inte svag och tänker inte bli det även om det känns som om musklerna håller på att bryta ihop. Kommer fortsätta kämpa, kommer fortsätta vara en krigare som jag alltid varit. Men tänker fortfarande vara lika dum att ge ut mitt hjärta till den jag älskar, men denna gång får jag vänta tills jag får något tillbaka. Jag har kämpat tillräckligt just nu.

Inga kommentarer: