lördag 20 augusti 2011

Jag är inte där vid första taget!
Tårar rinner händerna brinner. se jag har inget kvar så lämna mig. Lämna mig kvar på andra sidan jag kommer inte över. Muren blir högre och nya tegelstenar läggs på varje dag! En tegelsten för mycket och jag kommer inte över muren som när katter i trädet inte kommer ner!Som när fåglar flyger över som när jag faller ner vid första försöket.
Men varje tag brinner händerna av smärta så att jag tappar taget!Det gör ont att höra framtiden det gör ont när man ser nuet som är och som blir det förflutna!Som inte finns kvar det blåser bort med löven i taket!
De är inte så att jag inte vill, jag vill komma, jag vill vara på andra sidan!Men jag vill vara mig själv jag vill ha mina vingar kvar jag vill sväva och flyga tänka mina underbara stunder!
Jag vill inte bli vingklippt för att komma över på andra sidan jag vill inte vara som dom andra, jag vill inte falla ner för det!
Så gå, jag kommer inte över, inte än!
Jag är inte där vid första taget!

2 kommentarer:

Vanjavit sa...

Men du är Du syster.
P.S Är det din hårfärg, som du har nu?

FeennyyKatt sa...

japp min hårfärg
Love U miss U ♥♥♥