tisdag 9 augusti 2011


Spegel... Spegel...spegel...spegel...spegel på väggen där!!!!
spegel spegel på min vägg där, vem är jag? Kan man aldrig få vara sig själv. Måste man låsas vara någon annan för att passa in. Får man inte vara sig själv, som när stjärnorna lyser på natten och visar vägen hem. Kan man få se sig själv bakom spegel tack? Kan jag alltid vara den personen bakom spegeln? Får jag skratta får jag le i smyg, får jag vara glad bakom spegel? Måste jag vara den spegeln framför och inte bakom? Kan jag inte få se stjärnorna bakom spegeln lysa till mig och visa mig vägen hem till mitt rätta jag?
Jag vet vem jag vill vara som när natten vilar och dagen skiner och när regnet bombar ner och faller med stora tårar som har bestämt att falla ner vad folk än säger.
Jag vill veta vem jag är, jag vill vända på spegeln jag vill se mig som jag är!
Jag vill vara den vackra och den tjejen med känslor.Snälla ge mig styrka att bära mina armar och ben att orka se. Ge mig min egen spegel och låt mig sjunga som en fågel, låt mig få vara glad och lycklig för en gång skull.Låt mina vingar bli hela se mig som jag är!





2 kommentarer:

Vanjavit sa...

Jag vet vem du är syster, eller
jag ser vem du är.
Genom mina ögon, ser jag en så vacker tjej som är så duktig
på att måla, du är en förebild för mig.
Som du kanske inte fick den uppmärksamheten, som kanske jag tog.
Men du står kvar där stark, du tog dig igenom den
perioden när du kanske såg mig må dåligt.
Det är stark.
Du -är- stark.
Och så är du ju rolig att umgås med, ditt söta flummbubbelgum ♥
Speciellt på kvällarna och när jag inte tagit min ADHD medicin. Haha. Du vet vad jag menar va?

Jag vet att du går igenom en tuff period nu, det där med Autism/Asperger och ADHD/ADD.
Du kanske inte vill prata om det, men annars om du vill så kan jag ganska mycket om det.
Smsa, ring eller maila mig - vanjavit@gmail.com -

Älskar dig ♥♥♥
Din Vanjavit.

FeennyyKatt sa...

Vanjavit♥♥♥
Du är stark, ditt söta flumbubbelgumm♥
Japp jag kommer ihåg den gången .hihi.
aa du är underbar, Jag finns för dig om du behöver mig också!Jag ser också vem du är syster.
Älskar dig i massor♥♥♥
din Fanny