torsdag 22 september 2011

ADJÖ OCH HEJ!!!!!
Jag säger ADJÖ jag säger HEJ jag är osynlig!
Livet går men jag blir bara mer osynlig...
Jag bygger en mur, jag väljer fel vägar!
Ett glas faller och går i tusen bitar, jag ser mig själv!
Jag ser än väg där det står HEJ jag finns, och jag ser en till väg där det står ADJÖ jag är osynlig!!
Jag väljer Hej jag finns vägen men den är full, så jag väljer ADJÖ jag är osynlig!
Allt blir kaos och glas ramlar, det är då man ser sig själv!
Man känner sig ledsen, tårar rinner och det tar aldrig slut!
Man lyssnar på samma låt hela dagen, varje känsla kommer upp igen, och gråtande jag kommer! Livet springer iväg tankar hoppar upp, HEJ OCH ADJÖ!!!!
Mina känslor, till och med en bok med en fantasi och en rätt och mitt liv har skrivit FLICKAN SOM VILLE BLI VACKER! Mitt liv är i en kaos värld nu, jag kämpar men någon dag kommer min lycka mitt liv från kaos måste ta en paus! Det ända jag har kvar är att säga är HEJ OCH ADJÖ!

2 kommentarer:

Vanjavit sa...

Skulle vilja hjälpa dig så du slipper all ångest och kaos, men det är så svårt när jag bor så långt bort.
Men jag ÄLSKAR dig så oerhört mycket.
/Vanjavit

FeennyyKatt sa...

Vill hjälpa dig också.
Älskar dig oerhört mycket också ♥
/Fanny