fredag 23 september 2011

En svart dag, med tunga bly tårar!
Mina tankar är tomma men ändå fulla. Jag känner mig osynlig men ändå som skit! Jag känner mig gråtfärdig och full med skrik inom mig. Allt stannar men ändå inte. Jag vill men ändå inte. Jag blir ledsen bara jag tänker på mina framsteg jag gjort men ändå inte. Att ni inte såg mina framsteg fick mitt hjärta att gå i bitar. Jag gick ditt med ett leende på läpparna idag och kom hem med ett gråtande ansikte och tårar tunga som bly! Med väskan som var lätt som luft blev två tusen kilo tyngre plus några hårda ord i! Jag ser mina framsteg men ni ser bara baksteg. Förra året vart tog det vägen, och nu jag är samma person! Det ända jag vill säga till er är att ni har FEL!!!!!!
Skolan ni har fel, ser ni inte att ni drar ner mig, ser ni inte att jag gråter, varför ser ni inte mina framsteg... Jag gråter......
Jag mår bra men ändå inte. Jag är grymt glad för mina framsteg och vill inte backa, och ni tror inte mig! Det krossar mig att ni inte ser mig! Det ända ni kan göra är att ljuga er fram. Jag är rädd för att ni ska dra ner mig i massa skit, så jag förlorar mina framsteg! Trappan som jag byggt själv är inte helt stabilt och den är hal och svag den går lätt sönder och man halkar lätt.Men hur högre upp jag kommer desto starkare blir trappan. Jag är på god väg, snälla dra inte ner mig! Och tack till min underbara familj som jag har ♥ Att ni hjälper mig upp och ser mig... tack och förlåt för att jag ger problem ibland! Fotot är idag...Det är nytt och det var efter jag gick ifrån skolan när dom inte lyssnade.. Jag blev så arg och bara gick. Men ett leende kom fram lite då och då men är sjukt trött. Jag ska fortsätta med mina framsteg och kämpa. Det är en svart dag med tårar tunga som bly!

2 kommentarer:

Vanjavit sa...

Sv: Åh syster, du hjälper mig! Hoppas att jag kan hjälpa dig ♥♥

FeennyyKatt sa...

Det gör du syster ♥♥♥♥