onsdag 7 december 2011

Yr, yr, yr snö!

YR, YR, YR, SNÖ!
Jag orkar verkligen inte tänka längre, jag tänker fast jag inte orkar. Jag, jag, jag hatar, jag, jag orkar och vill inte mer. Orkar inte gå, orkar absolut inte tänka mer, det blir en karusell i huvudet, yr, yr, yr. Mina tankar säger inte så mycket, det kommer fram tankar fast jag inte vill eller orkar, yr, yr och om och om igen! Jag svävar inte längre, och faller inte, mitt självförtroende är lågt, jag orkar inte tänka på det heller, yr, yr, hatar, jag, jag, jag och så mig igen. Jag säger att allt är bra, att allt är bättre, men tanken, och tre andetag nej, nej, yr, yr karusell, nej jag blir aldrig yr när jag åkt karusell. Jag tänker inte, jag väntar, jag väntar som om det aldrig kom snö igen, men snön blir aldrig samma sak som mitt huvud...

Inga kommentarer: