torsdag 8 december 2011

Hemligt


Ska jag berätta, nej, nej, nej aldrig i livet! Jag är blind, jag har varit blind som trodde att jag fanns. Men sanningen är att jag inte finns, jag har aldrig varit här, det jag har sätt och hört, nej, nej det stämmer inte. Varför är jag blind för världen, varför ser jag inte spelet, det allt var, var bara ett spel, konstigt att tänka, men det gör, gör att allt går runt. Att se och leva det, nej ,nej aldrig att jag berättar. Jag måste säga att allt är bra, annars blir det mer och hört, det måste hållas hemligt... Hemligt, hemligt, hemligt alltid hemligt en vit lögn kommer alltid vara en lögn! Den är vit som snö, vitt och tyst, men bara fotsteg i snön, kallt och hemligt precis som min hemlighet, att allt är bra, jag säger inte som det är, nej men allt är bra. "BRA" "BRA" hemligt, hemligt!

Inga kommentarer: