lördag 28 januari 2012

Ångest varningar!

Jag tänker hoppa av bloggen ett tag!
Inget illa menat av någon anledning som jag har men...
Jag vet inte men det blir liksom bäst så!
Inget av mitt liv blir liksom som förr

Jag är så ledsen, mitt liv är i katastrof läge..
Bara för några dagar sen skrev jag att jag tänkte hoppa av bloggen igen.
Jag sparade det som utkast, men jag tog aldrig ut inlägget!
När mitt liv är i katastrof läge, vill jag bara slita av håret.
Inget blir som förr, jag tycker jag är tjockare än förut och asful!
Jag tycker jag är så dålig och meningslös, på kvällarna sitter jag och gråter och fryser innerst inne, jag fryser tills mitt hjärta slutar slå. Bland annat vill jag bara rymma från mitt liv.
Jag vill inte ha något med mitt lev att göra längre.
Jag är ledsen och gråter jämnt, inget blir som förr!!
Ångest varningar, ångest varningar!!
Jag hatar det, mina ångest varningar kommer och går.
Men inget blir som förr...

Mina ben, bambi på hal is.

2 kommentarer:

Vanjavit sa...

Kämpa min stjärna, jag står bredvid dig. Lämnar dig aldrig <3

FeennyyKatt sa...

Jag är precis bredvid dig min stjärna.
Kommer aldrig lämna dig heller.
Tack för att du finns <3