måndag 30 januari 2012

Ännu ett resultat!

Idag har jag ett till resultat av min målning, idag blir det lite mer foton, för jag fotade rätt mycket den här gången. Men så här ser det långa foto resultatet av min målning ut.
KOLLA NER


Som ni kommer ihåg så hade jag målat lite förut, då såg det ut såhär. (med staffli)

Här började jag lite med klänningen, det syns lite uppåt. (med staffli på början)

Nu syns det ännu mer på klänningen. (med staffli igång)

Nu börjar bakgrunden komma fram. (med staffli)

Som man ser nu har soffan börjat få färg, vit färg. (med staffli)

Hör kom lite övriga saker, som bitar på klänningen och över bakgrund och ansiktet. (med staffli)

Nu ser man även golvet, soffan och ansiktet fått lite ändringar. (med staffli)

SÅ nu kommer sista bilden, slut klart för dagen tror jag. (med staffli) alltid.

Men jag kan säga att den såg väldigt bra långt ifrån, haha jag får nog stå långt borta för att bli nöjd. Nej men jag är rätt nöjd för dagen. Så dålig är den inte, tror jag!


Här är bilden jag håller på att måla, Crystal Renn. SÅKLART!

Kram kram

4 kommentarer:

Ella sa...

duktig du är att rita! :)

Vanjavit sa...

Fan vad duktig du är!!! :D Jag är så stolt över att vara din syster <3

FeennyyKatt sa...

Tack Eeellinorr! :)

FeennyyKatt sa...

Tack Vanjavit, och jag är stolt att vara din syster <3