måndag 30 januari 2012

Pluggat klart

Äntligen har jag pluggat klart, jag kom precis hem från biblioteket.
Jag satt ungefär 1 och en halv timme och pluggade, utan rast.
Religion var det, inte det bästa ämnet men, jag han med 2 sidor.
Inte så dåligt för att vara mig, bättre en inget.

Har varit hemma i två veckor nu, eller så är jag på tredje veckan hm? I alla fall första veckan var jag sjuk, och den andra var helt klart hemma plugg. Men det känns som två år. Men så är det, men jag vill inte ha hemma plugg, men jag vill inte till skolan. Lite komplicerat må jag säga.
Jag slipper i alla fall mitt fängelse ett tag.

Två sidor idag nöjd, jag satt en halv timme extra.
Plus att det blev två sidor, en sida extra en vad det brukar vara.

Nu ska jag fixa fram målar färger och sånt, målar dags.


3 kommentarer:

Vanjavit sa...

Vad duktig du är, som fortsätter att kämpa trots demonerna. Du är har en sann styrka <3

FeennyyKatt sa...

Åh, det är motvind må jag säga.
Men sann styrka har jag fått från dig ♥

Vanjavit sa...

♥♥♥