torsdag 26 januari 2012

Fortsättningen på min målning!

Idag har målat lite, eller lite det var nog i några timmar. Hihi som vanligt.
Men nu är allt färglagt, så nu finns det inga vita platser kvar i alla fall.
Men det är mycket kvar, massa detaljer, drag, saker som man måste rätta till och färger och massa andra grejer. Men det fixar man galant, eller?
Men pauserna har kommit ibland också, lite fotografi och sånt trams. Hoppat omkring och bara glömt att måla. Men det har absolut varit roligt, nu har man färg överallt på kläderna och händerna. Jag är hopplös att inte få färg på mig.
Men jag har också lyssnat så mycket på musik, jag har låtit samma skiva startas om och om igen. Det värsta är att jag lyssnar på den än, åh den börjar fastan i huvudet. Då vet man vad man kommer höra hela kvällen.
Men här kommer lite bilder


Min lilla paus i början. ( jag)


I början, inget målat (staffli då)


Efteråt (med staffli nu)


Jag kollar likheten. Hm


Sista bilden jag tog (min målning med staffli).

Nöjd? Kanske för stunden <3

3 kommentarer:

Vanjavit sa...

It's looking great! Snygga poser förresten ;)

♥♥

FeennyyKatt sa...

Tack, underbara syster ♥♥

Vanjavit sa...

♥♥♥♥