måndag 23 januari 2012

Min hemska ångest!

Jag har sån himla ångest just nu, tårarna bara rinner men jag håller i mot.
Jag försöker men dom kommer när jag som väl släpper fram dom, men just nu går dom inte att styra. Dom bara rinner ner, faller som glas, istappar som nyss lossnat från taket där jag bor.
Just nu väntar jag tills dagen då det är slut, då det är för sent att fixa det.
Men det är en bit kvar, jag vill inte jag hatar min ångest som jag får.
Men just nu har jag bestämt mig för att vila ett tag, eller sova vad som helst för att få tiden att gå. Lyssna på musik ska jag göra i alla fall.

Jo förresten jag var ju hos tandläkaren som jag berättade, det gick bra jag fick i någon slag fyllning .
Den andra händelsen som hände idag var att jag fick hem mina läxor, så äntligen kan jag börja plugga lite. Få lite gjort.

Men som sagt var ska jag nog vila lite och lyssna på musik, positivt musik som jag mår bra av.
Så den hemska ångesten försvinner, fast den inte gör det. Ångest snälla för min skull, sluta...

2 kommentarer:

Vanjavit sa...

Jag lovar, den försvinner till slut. Det kan ta tid ibland, men till sist kommer den försvinna. Kämpa på <3

FeennyyKatt sa...

<3