torsdag 26 januari 2012

Oälskad träning!

Min kamp mot min vän har varit en tuff kamp mellan liv och död!
Mellan ett liv och ett bortkastat liv, ingen vila ingen tid att förlora.
Det ända man tänkte på var mat, den tid man slösa bort mest var all den duma träningen.
Den älskade träningen som var innan var borta, man hade skapat en ny träning en
oälskad träning. Man tränade även fast man inte hade ätit, man tränade absolut när man hade hetsat i sig mat. Den oälskade träningen var ett jobb, en livsstil som man valde.
Man tränade med full ös och sedan ställde man sig på vågen för att se en förändring.
En skillnad, från vikt till vikt.
Den skulle gå ner, man skulle kunna se en vikt kurva.
Som om man gått ner 1 kilo sa vännen min "du måste bli smalare" och jag hade lyssnat.

Att lyssna på någon som bara vill en illa, det är som att kasta bort all tid som finns.
Speciellt när man vet att det mesta man gör med sitt lev är oälskat.

Jag skapade min träning till en oälskad träning ett tvång att träna varje dag.

Det man mest är stolt över idag är att man sa NEJ till sin vän, och skapade ett liv.
Kampen mot sin vän, är inget val man gör, det är att man gör det.







Inga kommentarer: