torsdag 5 april 2012

Jag ska försöka

Jag ska försöka
Jag ska försöka
Jag är yr, vilse, rädd, fy fan för ångest! Jag gråter för en press, en press om att vara duktig. Att följa med frivilligt och göra som alla säger, vara tyst och hålla med. Men pressen är ingen fördel för mig och det vet jag om. Jag vet att pressen inte är bra för mig, det väcker konstiga Idéer och obehagliga känslor. Men jag har inget val och vad jag än säger får jag ett direkt NEJ. Ingen förstår en känsla som jag alltid kommer att få bära, något som jag aldrig kommer att kunna dela med mig om. Den är fast instängd hos mig, som i en bur. Jag ska försöka!

2 kommentarer:

Vanjavit sa...

Även om jag inte kanske kan förstå dig till 100% Förstår jag dig till 90%. Du är inte ensam, och behöver inte bära smärtan ensam, om du ber om hjälp <3

FeennyyKatt sa...

Tack min syster <3