måndag 28 maj 2012

22 längder och bästa sommaren

Idag har jag badat på badhuset och det var skönt men det var inget skönt väder ute då. Det blev lite kallt men jag simmade 22 längder ute, hade först tänkt 10 eller 12 men det var ju inga där så varför inte 22 längder. Idag är jag också så lycklig för snart så kommer jag få träffa min bästa kompis. Biljetten är fixade och klar och det ska bli bästa sommaren. En sak som jag just nu är så galen förvirrad på är att jag lyssnar på en låt som gör mig galen. Jag tycker knappast den är bra eller dålig och det är det som är så förvirrande. Fattar inte att jag lyssnar på en låt som jag inte ens tycker är dålig eller inte ens bra. Mycket förvirrande! Iallafall så vet jag att det kommer bli en bra start på sommaren, för jag ska äntligen få träffa min bästa kompis!


Bästa sommaren, kom nu!

Inga kommentarer: