måndag 28 maj 2012

God morgon! fixa biljetten

God morgon!
Nu sitter man här igen för att samla sina tankar och skriva lite men jag kommer ingenstans. Jag fastnar med orden och får inte ihop några ord. Jag tappar dom som vatten i händerna som frysta ärtor. Men allting är så stängt och man är aldrig välkommen någonstans. Man står tillslut i ett hörn och skriker med tårar som rinner. Det bränns och man får den där känslan meningslös i tankarna. Men det är inte allt jag sitter här med en låt som är så förvirrande och man ryser. Det är ingen speciell eller bra låt och jag vet inte ens om jag tycker om den låten. Men jag kan inte sluta lyssna på den och vet inte varför det heller. Men nu ska jag gå över från det förvirrande till det bra. Idag ska jag fixa biljetter och det känns toppen. För snart är det dags jag kommer få träffa min bästa kompis och det ska bli sååå kul. LÄNGTAR! En annan grej som är rätt bra är att jag tog tag i armen och satte mig vid datorn istället för att sitta och bubbla med mina egna tankar för sig själv. Nu ska jag snart gå för att fixa biljetten men hejdå så länge.


En sommarbild! Från kreta

Inga kommentarer: