söndag 15 juli 2012

Har tänkt lite...Man blir äldre


Tänk jag har levt i 14 år på jorden, det är ju skit mycket. Mina händer räcker inte till men har ju fötterna kvar. Vet inte men när man tänker på alla dagar som kommer blir man ju bara äldre. Snart får man ju gråa hår på skallen. Konstigt! När man var liten ville man ju alltid bli stor och nu känns det som att allt går för fort. Man vill bli ett barn igen och på något sätt uppleva det man redan har gjort. Men nu så är man här och får ta vara på alla dagarna som kommer. Låta sig bli äldre varje dag och fortsätta leva alla dagarna som kommer. Låta sin glädje sprida sig i kroppen och vara lycklig i flera år till och bli smartare.

2 kommentarer:

Vanjavit sa...

Hihi ♥ Ne men så gammal är du inte ju ♥ Men fattar känslan. Men jag är bra mycket äldre en dig. Igår satt jag och broderade, och vet du vad jag sa sen? Tänk om man hade en gungstol nu. Tantsyndrom i 20 årsålder. Hm inte så bra va?

Love you ♥♥

FeennyyKatt sa...

Hahaha min syster, ser det framför mig du är för gullig.♥

Love you 2 ♥♥