söndag 15 juli 2012

Tappa inte livet för maten

Att kunna se det innan det är försent är svårt. Jag såg det inte och alla tankar om skolan och det jag såg framför mig just då var mat. Det som jag kunde få kontroll över var just mat, det kunde ingen bestämma över mig eller iallafall ha kontroll över. Men en sak är jag glad över det är att jag lärde mig något och såg framför mig vad mat gjorde med mig till. Det gör faktiskt en levande, frisk, pigg, varm, smal på rätt sätt, lycklig och massa mer. Jag förstörde min kropp men det såg jag inte då. Det är det maten gör den håller kroppen igång utan mat förstör man sin kropp. Jag önskar att jag såg det då, men jag är glad att jag vaknade ur mardrömmen. För det är inget liv och varje dag var en dag närmare döden. Nu känns livet mycket ljusare och att inte tänka på mat är så mycket bättre än att göra det. Slippa få ångest och kunna slappna av. Man har ett liv så spara det och tappa inte det för maten som gör att man finns.


Maten gjorde mig så olycklig förut!

3 kommentarer:

Vanjavit sa...

Du är så stark, som fixade det ♥♥♥♥

FeennyyKatt sa...

Jag hade då och har min underbara familj ni har alltid funnits för mig ♥♥♥♥

Vanjavit sa...

Vi och jag kommer alltid finnas där för dig. Du är inte ensam <3