fredag 26 oktober 2012

Jag mår okej

Nu känns det bättre, jag mår helt okej fast jag inte sovit på länge. Jag hade ingen ångest inatt och det är skönt, att slippa känna den varje timme, varje minut, varje sekund. Jag kände den inte! Så det är bra att tabletten funkade, att jag gav den en chans.  För det var skönt att verkligen slippa ångesten ett tag, det var precis vad jag behövde. Nästa steget är att jag ska våga ta min nattmedicin igen så jag kan få sova också. Men snart, just nu är det bara skönt att inte känna ångesten och paniken som verkligen tar död på mig. Att jag var lugn och inte fick panik för allt, för att ångesten dödar mig långsamt. Jag var lugn inatt och visst jag är trött som fan men inte lika trött eftersom jag sparade krafterna istället för att min ångest tar min sista energi i kroppen. Jag hoppas jag kan hålla mig uppe hela dagen, men längtar efter att få sova. Men jag mår bättre, jag mår okej, igår mådde jag piss och nu har det vänt. Jag mår okej och det känns bra att det vände från dåligt till okej.

3 kommentarer:

Vanjavit sa...

Skönt att höra att det är okej i alla fall, mycket bättre det en ångest <3 Längtar tills vi ses idag. Love you very much <3

FeennyyKatt sa...

Ja det är det, hoppas det vänder uppåt ännu mer och gud sov riktigt bra sist! Love u very much, love u forever and ever! <3

FeennyyKatt sa...

Hade det toppen, alltid så trevligt och kul att vara med dig <3