torsdag 25 oktober 2012

Kraftlös och nere

Just nu går allt ner, jag känner mig nere och jag känner mig kraftlös. Jag sover inte ett dugg på kvällarna, jag får ingen blund, jag kämpar för att inte sova på dagarna men det är svårt när man inte har orken att stå upp. Trodde aldrig jag skulle komma hem efter min promenad idag nyss, jag kände hur benen tappade orken, kraften att ta steget framåt. Jag vill träna men orkar inte, jag vill men jag halv sover. Jag vill bara sova just nu, jag har ingen lust att göra något åt det. Jag har panik och ångest som kryper i min hud, som bränner, jag får inte fram något ord längre. Jag känner hur jag anstränger mig för att ens kunna skriva det här. Just nu är det jobbigt och jag måste just nu komma på anledningar varför jag gör just det och det, varför jag måste ta det och det, men jag hittar inget.  Jag ser ingen anledning till det och jag är kraftlös mot världen, mot min kropp, mina tankar, jag känner mig död. Det här tar verkligen slut på mig.

2 kommentarer:

Vanjavit sa...

Styrkramar, många <3

FeennyyKatt sa...

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥