onsdag 24 oktober 2012

Rita ikväll

Jag tänkte rita lite ikväll/inatt och jag tänkte att om jag nu ändå ska rita så kan jag ju visa imorgon hur det blev. Eller hur? Det vore nice o lägga upp något, eftersom det var så länge sen jag lagde upp något sådant. Sen så tror jag att jag ska imrpversera, improvera, iprovesera, improvesera, vafan kan inte stava och jag vet inte ens om man säger så men improvisera. Jag tror jag ska rita från huvudet och inte, eller vänta rita från huvudet? Kan man det? Nej men ärligt ni fattar vad jag menar. Utan någon slags grej o följa efter utan allt ska komma från egna tankar. Så håll ögonen öppna imorgon och annars också för den delen man vill ju inte att någon ska ramla. Men så tar jag och lägger upp resuletet, resultatet imorgon.  Det blir jätte bra tycker jag då, så men jag kan inte lova att det blir snyggt. Det kan jag inte, men jag kanske tycker det blir det. Men det märker man och hur trött jag var då när jag ritade. Vågar man tänka så långt, nej men det blir super. Men om jag ska ta och sluta skriva nu och börja rita så kanske det ser bättre ut. Så säger vi och eftersom det är kväll nu när jag skriver det här kan ju jag ta och säga godnatt också. Godnatt, puss och kram!

Inga kommentarer: