onsdag 24 oktober 2012

Jag är inte tjejen

Jag önskar jag var tjejen du kan älska, kunde, kan, kunde, kan älska för evigt. Tyvärr kan jag bara vara den tjejen ett tag, kan bara vara henne någon timme för jag är inte hon. Jag önskar jag kunde bli henne för evigt precis som jag vill att du älskar mig för evigt. Men det skulle inte gå, jag vet hur mycket du vill ha den tjejen jag inte är, jag vet att jag är bättre som hon. Men jag är ledsen det går inte, jag kan inte vara hon. Jag är verkligen ledsen, tjejen är inte jag. Jag kan inte välja bort mig själv för någon du vill att jag ska vara, det är fel. Man kan inte ändra världen, du kan inte ändra min värld. Även fast jag älskar dig kan jag inte bli hon, jag kan spela hon, men vad hjälper det? Det får mig att försvinna det får mig att bli någon annan. Det är som att förstöra världen. Jag vill att du älskar mig för evigt och inte för den tjejen jag aldrig kan bli, men det kommer aldrig hända. Om det skulle hända kan jag aldrig älska dig. Det får mig i tårar, för vi blir olyckliga.

Inga kommentarer: