torsdag 29 november 2012

Älskar dig tro mig

Godmorgon, önskar jag kunde säga det på ett bättre sätt. Önskar lika väl som när jag sover lika som när jag vaknar att jag hade dig nära. Kunna få ge dig kyssar, vill ge dig allt jag har. Vill bara hålla om dig, du betyder så jävla mycket för mig. Sen den dagen du skrev till mig.. Jag kommer aldrig glömma dig, aldrig sluta skriva eller prata med dig. Allt sålänge du inte ber mig om det. Kommer alltid kämpa, varför jag är kvar är för att jag har något o kämpa för. Jag har dig något som gör mig till den lyckligaste tjejen i världen. Jag är det även fast allt som hänt mig innan bara varit mörker inom mig. Men du som på något sätt byggt upp mig på nytt. Jag må tyvärr bli arg och ledsen, säga att jag hatar livet. Jag deppar ihop så fort jag ser mitt gamla jag, hon som aldrig varit värd ett skit, hon som bara försökte spela cool och kämpa för varje slag som kom. Sanningen nu vet jag att "jag älskar dig" kommer inte vara tillräckligt nog. För du är så värd mycket mer, du är så jävla fin på både insidan och utsidan. Du är så jävla fin på alla sätt! Jag minns en sak tydligt, en sak som du sa till mig. Den enda saken som sårat mig. Som håller mig inom mig. Tänk om du börjar glömma mig.. Kommer ihåg de, då när jag inte fanns. Jag börjades dras ur ditt minne. Men jag har o kommer aldrig glömma dig. Varje dag tänker jag, du måste verkligen vara de finaste jag har. Du är det också. Men känslan om att du är så långt borta kan göra så jävla ont också. Men den är dyrbar, precis som du min skatt. Vi mot världen? Önskar att de alltid var så. Känner mig som en liten mesig fågelunge som inte vågat ta steget ut. För jag är vingklippt, men jag försöker. Varje gång jag faller, räddar du alltid mig. Kommer alltid finnas för dig, gottgöra allt som du gjort för mig. Jag ska göra mitt bästa, jag älskar dig så mycket mer en vad mina ord kan säga. Du är min klippa, du är min dröm, du är killen, den rätta. Jag älskar dig min gull, sötis, älsk, typisk envisa pojkvän. Ibland göru narr av mig, men det är så jävla dyrbart!! obeskrivligt!

Inga kommentarer: