fredag 30 november 2012

falska bilder

Det känns bra på något sätt eller iallafall okej. Jag har hittat just min träning och mat schema under en dag. Som jag får hoppas kan hålla. Jag menar det är precis så jag vill ha det. Precis så mycket med träning, maten är inget att försöka komma undan med. Jag har precis käkat exakt lika två dagar med idag. Fan det är jävligt bra om jag kan hålla det också. Jag menar det passar mina tränings timmar! Om jag är sjuk eller inte ska träna får jag kanske dra ner på maten men man kan inte hjälpa om man är sjuk. Men att just komma upp 8 på morgonen är toppen. Hinner med maten, dock är mina tvång det som stoppar mig under min dag. Att jag har svårt att komma in och träna eller göra det jag ska göra. Men när jag är på gång håller jag mig fast. Jag kämpar, huvudvärken får ibland ta sig. Men jag kämpar med maten som tusan, det är så svårt när man inte har hunger eller mättnad. Man får liksom säga till sin kropp att äta. I mitt fall dricker jag just nu min mat. Men träna och hitta mat som passar en är svårt. Önskar bara jag kunde älska min kropp, har aldrig gjort det. Men jag önskar jag kunde älska min kropp för som den är. Jag vill älska min kropp bara det att jag inte ser min kropp som den är. Jag vill acceptera min kropp, men det är svårt när ögonen ger falska bilder om sig själv.

1 kommentar:

Vanjavit sa...

Styrka till dig syster <3 Du fixar att vinna detta krig!! <3